Goldenblog szavazás - végeredmény

Amikor július végén beneveztem a Goldenblogra, titkon nagyjából épp ezt vártam: benne lenni az első 100-ban. Ez sikerült is. Mondjuk épphogy csak.

Előzetes reményeimet azonban legalább egy szavazattal meghaladva 11 darab szavazatot kaptam, amivel a megosztott 97. helyezést értem el. Tudom, hogy több kollégám és ismerősöm is szavazott rám, nekik az udvariasságukért jár a köszönet. Azoknak, akik pedig úgy szavaztak a blogra, hogy nem ismerjük egymást (mert szerintem 3-4 ilyen szavazó is akadt), külön köszönet a megtisztelő klikkért. Főleg, hogy nem a lenyűgöző, majd 3000 ezer szavazattal nyerő Kismamablogra vagy a szorosan mögötte következő Gerilla Önéletrajz blogra adták le értékes szavazatukat.

Ami érdekesség: a JogIQ blog, ahonnan néha-napján hozzám is el szoktak látogatni az olvasók, 12 szavazatot kapott, ehhez gratula. (Sőt mi több, a szakmai zsűri a legjobb 4-be hozta Keserű Imre blogját, extra gratula!) Ennél viszont szomorúbb, hogy az ESZERINT blog, mely bár nem a szakértői, hanem a hírblogok között indult, mindösszesen kettő (!) szavazatban részesült, s ebből az egyik az enyém volt. De majd legközelebb! Én pedig remélem, hogy jövőre már az első 90-ben is benne leszek. (Ehhez idén még két szavazat kellett volna:-) Még egyszer köszönet tehát minden szavazómnak, remélem néhányan tartós visszatérő vendégeim lesznek:-) Most már csak a kommentelésben kellene jeleskednie az olvasóknak.

Címkék: , , ,